04 Ekim 2007


BU TEK PARÇA ÖRÜLEN BİR BEBEK HIRKASIDIR.

Herzamanki gibi yabancı bir blogta dolaşırken buldum.
İlk olarak burada gördüm .
TIKLAYINIZ
Elizabeth ZİMMERMANN diye bir kadına ait örnek. Herkes onun kitabiından yararlanarak yapmış. Araştırmak iseyenler adını arama motorlarında aratabilirler.
Çok ilginç ve değişik geldi. Beni bilenler bilirler değişik ve ilginç şeylere bayılırım.
Dedim ben bunu hemen arkadaşlarla paylaşayım. Ama Önce bir deniyeyim kolay bişeye benziyor öyle ekliyeyim dedim . VEEE Bunu diyeli tam 10 gün oluyor. :)
Tamam herkes yapmış güzel güzel bloglarına eklemişler ama bitanesi bile açıklamasını vermemiş . Evirdim çevirdim nerden başlanacağına bir türlü kafam yatmadı. Neyse 4 günlük bir araştırmadan sonra bulabildim örneğin açıklamasını. Ondada İngilizce örgü kısaltmalarıyla birlikte vermişler. Hadi onlarıda araştır neymiş nasıl yapılıyormuş diye. Onlarıda çözmem tam 3 gün sürdü. Yapmasıda 2-3 gün sürdü.

Neyse sonunda tamamladım. Pınarında dediği gibi azmin elinden bişey kurtalamıyor. :)

Örneğe sırt kısmından başlanıyor. Ortadaki parça yanların 2 katı olarak 3 e bölünüyor. Bölme yerinde 3 ilmek birden kesiyorsun. Böylece örgü burada görüldüğü yukarı doğru dönüyor. Yanlardaki küçük parçalarda kolları oluşturuyor.

Bu şekilde örgüyü ters çevirdiğiniz zaman yanları yukarıya doğru katlıyorsunuz ve kollar çıkıyor ortaya.
Kesme işlemi bittikten sonra şimdide arttırmaya başlıyorsunuz. Beden kısmına geçiyoruz yani.
Bu resimde yaka kısmındaki oyuk gözüküyor. Orada 5 ilmek kesip yakayı oyuyorsunuz.

Sonra yanları ayrı bir şişe çıkartıp. Sadece ortayı örüyorsunuz . Buda ön kısımın uzatılması oluyor.



10 sıra ördükten sonra resimde gösterildiği şekilde dönüşte ilmek çıkartıp ördüğümüz kısımın yanlarından . Ayrı şişe çıkarttığımız ilmekleride örgüye ekliyoruz. Bunu iki yandada yapıyoruz. Bir üstteki resimde sol tarafta yapılmış halini görebilirsiniz. Bu sırayı ördükten sonra diğer taraftada aynı işlemi yapıp bütün ilmekleri biraraya getiriyorsunuz.
Artık ön kenarları öreceksiniz burada düğme iliklerinide açtıktan sonra birkaç sıradaha örüp örgüyü bitiriyoruz.

Bitirdiğimizde örgü bu şekilde oluyor. Bunu aşağıya doğru çeviriyoruz.



Düz halide bu şekilde gözüküyor.

Yanlarını içeriye doğru çeviriyoruz.


Bu şekilde minicik bir bebiş hırkası çıkıyor ortaya.
Resimde görüldüğü gibi sadece kol ve omuz kısımları dikiliyor.

İsterseniz kollarından ve etek kısmından ilmek çıkartıp büyütebilirsiniz. Kenarlarına tığ ile oya yapabilirsiniz. Yakasını istedğiniz şekilde örebilirsiniz. Kapuşon örenler bile var.

ARAMA MOTORLARINDAN

Baby surprise sweater

yada

Baby surprise jacket

yazarsanız

Rengarenk yapılmış çeşit çeşit onlarca örnek bulabilirsiniz.

Size fikir vermiş olurlar.

Şimdi nerde bunun örneğinin açıklaması diyorsanız. Örneğin bu resimlerle birlikte açıklanmış hali tam 9 sayfa oldu arkadaşlar.Çünkü her sıra ayrı ayrı verilmiş. Bayağı ayrıntılı açıkladım yani.

BUNUNDA ÇÖZÜMÜNÜ ŞÖYLE DÜŞÜNDÜM BEN. EN MANTIKLISI BU ÇÜNKÜ.

MAİL ADRESİME KONU BAŞLIĞI OLARAK "HIRKANIN AÇIKLAMASINI İSTİYORUM" DİYE YAZARSANIZ, AÇIKLAMAYI  HEMEN GÖNDERİRİM. 


MAİL adresim: elvanhobi@hotmail.com

Örneğin açıklamasını bulduğum sayfayada bakabilirsiniz.
TIKLAYINIZ

Buradaki anlattığımdan bişey anlamamış olabilirsiniz. Ama size göndereceğim 9 sayfalık anlatımıdan sonra kesinlikle çözeceksiniz nasıl kolay bişey olduğunu.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
Beklediğinize Değmiştir.

HERKESE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM
KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR 

Not: Bu yazıyı 10 ekim 2006 da handworks bloguma eklemiştim. Buraya alıntı yaptım.

Tepkiler:

Tagged: ,

58 yorum :

  1. Merhabalar,
    Ben Müjgan.
    Bahsettiğiniz 'Baby Suprise jacket'in yapılışının ayrıntılı açıklamasını bana mail atabilir misiniz?
    mail adresim: cibik87@gmail.com
    şimdiden teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. MERHABA,SÜPRİZ CEKET MODELİNİN ÖRÜLÜŞÜNÜ ÇOK MERAK EDİYORDUM,SİZ MAŞALAH BAŞARMIŞINIZ SAYILARIYLA AYRINTILI BANA YOLLARMISINIZ. MAİL ADRESİM: neromerg@hotmail.com

    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. mail adresinize açıklamayı gönderdim arkadaşım. şimdiden kolay gelsin. herzman beklerim.

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım,size çok teşekkür ederim 2 saat içinde hemen bana döndünüz inanamadım,sağolun ruhunuzun güzelliği adeta ekrana yansıdı,imkan olsaydıda mutluluğumu görseydiniz,herşey gönlünüzce olsun,sağlıklı mutlu ve varlıklı yaşayın. neriman göltekin,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. bende güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum sizin içinde aynı dileklerde bulunuyorum neriman hanım.
    böyle geri dönüşümler alınca inanın bende çok mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil
  6. GÜNAYDIN,BEN NERİMAN GÖLTEKİN: SİZDEN BEBEK HIRKASININ YAPILIŞ SAYILARINI İSTEMİŞTİM,SİZDE ÇOK KISA SÜREDE BANA İLETMİŞTİNİZ.BUGÜN HIRKAM BİTTİ ÇOK ŞİRİN OLDU,BAZI YERLERDE TAKILDIM ANCAK DİKKATLİ VE TEKRARLI OKUYUNCA OLAY ÇÖZÜLDÜ TABİİ GENÇLER DAHA KOLAY ANLAR,BEN 60 YAŞINDAYIM AMA HALA PES ETMEDEN ÇABALIYORUM,YARIN KURSA GÖTÜRECEĞİM ARKADAŞLARIM GÖRSÜN,BU ARADA İSMEK YÜN ÖRÜCÜLÜĞÜ KURSUNA GİDİYORUM,KALIPLAŞMIŞ ÖRGÜLER DEĞİL ARAŞTIRARAK DEĞİŞİK PROJELER YAPMAYI SEVİYORUM,BU KONUDA BANA YARDIMCI OLDUNUZ TEKRAR TEŞEKKÜRLER,SEVGİ AĞACINIZDA MEYVELER EKSİK OLMASIN......

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ediyorum neriman hanım. ellerinize sağlık azminizden dolayıda kutluyorum ayrıcaa nice gençlere taş çıkartırsınızz. kursttada başarılar diliyorumm.
    isterseniz örgünüzün resmini yollayın mail adresime burada sizin adınıza yayımlayayım.
    öpüyorum çokk sevgiler

    YanıtlaSil
  8. merhaba,bugün örgümün resimlerini mail adresinize yolladım,yayımlama teklifiniz çok hoşuma gitti,bu hırkayı, bekar oğlumun ileride doğacak çocuğu için ördüm daha doğmadan giysileri tanınacak.ilginiz için tekrar teşekkürler.neriman göltekin

    YanıtlaSil
  9. neriman ablacım göndermiş olduğun örneği yayımladım ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. merhaba,bugün kursdan geldim ilk işim sayfanı açmak oldu ,örgümün resimlerini görünce pek mutlu oldum,sağolasınız canım,elimde örülmüş çok modeller var ancak resimlerini çekmek ve yollamak oğluma görev olacak,zaman içinde onlarıda yollarım,selam sevgi mutluluk dileklerimle.neriman göltekin

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim açıklamalarınız için, örnekten bana da gönderir misiniz, yilmaz0352@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba elvancım sana ne kadar teşekkür etsem azdır ben mu modeli 2 gündür netten bakıyordum ama resimlerle tam anlıyamamıştım örgüde çok tecrubeli değilim ama sayılarla olursa yaparım sen detay isteyen olursa yollarım demişşin çok sevindim banada yollarmısın yilmaz0352@hotmail.com yeni modeller bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. adsız arkadaşım açıklamayı gönderdim şimdiden kolay gelsin.
    neriman ablacım sende sağol örneklerini istediğin zaman gönderebilirsin ben yayımlamaya hazırım canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. sevgili elvan sitene mevlam zeval vermesin ve senin gibi site sahiplerinin sayılarını arttırsın sana tüm içtenlikle sevgilerimi yolluyorum ve güzelliklerini bizimle paylaştığın için teşekkür ediyorum... yılmaz0352

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ediyorum "yılmaz0352" yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  16. merhaba,nerelerdesiniz size yeni bitirdiğim hırkamı ve de yine torunum için ördüğüm bir kaç parçayı mail adresinize yolladım( 21 mart pazar günü)yayımlarsanız sevinirim,selam ve sevgiler.Neriman Göltekin.

    YanıtlaSil
  17. sevgili elvan hanım
    yakında doğacak bir bebek ve annesine bu hırkadan yapmak istiyorum. lütfen bana yapılışını gönderirmisiniz.
    bircey@yahoo.com

    YanıtlaSil
  18. sevgili elvan hanım
    siteniz çok güzel anlatımlı örneklerin olması daha da güzel 'Baby Suprise jacket'in yapılışının ayrıntılı açıklamasını bana mail atabilir misiniz?
    mail adresim:aslihakli@hotmail.com
    şimdiden teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  19. çok teşekkür ederim açıklamayı mail adresinize gönderdim :)

    YanıtlaSil
  20. merhabalar benimde çok merak ettiğim ve yapmak istediğim bir hırka idi.ellerinize ve emeğinize sağlık çok güzel olmuş .
    bende açıklamsını isticem eğer mümkünse tabiiii
    sabo_35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Elvan hanımcım,günlerdir yabancı sitelerde bu örneğin tarifini arıyorum fakat telif hakları nedeniyle sizin link verdiğiniz siteden bile kaldırılmış,sadece ücretli satışı var fakat direkt dergiyi almak gerekiyor download yapılabilecek formu yok,bu da bize gelişi imkansız kılıyor. Ben eczacıyım, boş zamanlarımda örgüler örüp kimsesiz çocuklara hediye ediyorum. Hem örgü zevkimi tatmin ediyorum hemde ihtiyacı olanlara yardımda bulunmanın manevi hazzını yaşıyorum. Eğer bu hırkanın tarifini yollayabilirseniz sizin de bu çorbada tuzunuz olacak. Şimdiden teşekkür ediyor çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum. Mail adresim : minecetin@ymail.com

    YanıtlaSil
  22. merhabalar Elvan hanim bu hirkayi yabanci sitelerden buldum ama cevirmenlik hususunda sizin kadar yetenekli olmadigimdan bir turlu baslayamadim.2 ay sonra ilk bebegini kucagina alacak olan (insallah sag salim)bir anne adayinin ricasini dilerim kirmaz beni bu karmasadan kurtarirsiniz.mumkun olursa ben de hirkanin yapilis ayrintilarina talibim.daha once de yazmistim fakat sanirim eski siteniz oldugu icin gormediniz.umarim bunu gorursunuz.sabirsizlikla bekliyorum.simdiden tesekkurler.adresim: mutlumit.umt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar Elvan hanim.Bu hirkanin tarifini birkac yabanci sitede buldum ama cevirmenlik hususunda sizin kadar yetenekli olmadigimdan bir turlu hirkaya baslayamadim.Dilerim 2 ay sonra ilk bebegini kucagina alacak olan(insallah sag salim)bir anne adayinin ricasini kirmaz beni de bu karmasadan cikarirsiniz.Sayet mumkunse ben de hirkanin ayrintili tarifine talibim.Aslinda 1 ay once diger sitenize yine yazmistim fakat sanirim eski siteniz oldugu icin gormediniz.Umarim bunu gorur ve gonderirsiniz.Sabirsizlikla bekliyorum.Simdiden tesekkurler.adresim: mutlumit.umt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Selamlar Elvan hanim.Bu hirka tarifini birkac yabanci sitede buldum ama cevirmenlik konusunda sizin kadar yetenekli olmadigimdan hirkaya bir turlu baslayamadim.2ay sonra ilk kez anneligi tadacak biri olarak beni bu cetrefilli durumdan kurtarmanizi rica editorum.Kisacasi ben de ayrintili tarife talibim.1 ay once de yazmistim fakat sanirim eski siteniz oldugu icin gormediniz.umarim bunu gorur ve yardimci olursunuz.Sabirsizlikla bekliyorum.Simdiden tesekkurler.Adresim: mutlumit.umt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar Elvan hanim zahmet olmazsa ben de ayrintili tarifini istiyorum.Bazi yabanci sitelerde buldum ama bir turlu anlayip hirkaya baslayamadim.bana da yardimci olursaniz cok sevinirim.Simdiden tesekkur ederim. Mail adresim:mutlumit.umt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Selamlar Elvan hanim.Bu size 2.yazisim.Yaklasik 1 ay once yine diger sitenize yazmistim ancak sanirim eski siteniz oldugu icin gormediniz.Umarim ki bunu gorur ve beni bana yardimci olursunuz.Hirka tarifini birkac sitede bulmus olmama ragmen tercume ozurlu olusumdan bir turlu nasil yapildigini anlayamadim.Eee dolayisiyla da baslayamadim.Biraz uzun oldu fakat kisacasi ayrintili aciklamalara eger mumkunse ben de talibim.Sabirsizlikla postanizi bekliyorum.Simdiden tesekkurler.Adresim:mutlumit.umt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba yine ben.Teknoloji konusunda ne kadar tecrubeli oldugumu sanirim anlamissinizdir.Ard arda 5 mesaj birden attigima gore.Acemilik iste hosgorun.Bu defa hem mesaja hemen karsilik vermenize tesekkur etmek hem de 11.sirayi sormak icin yaziyorum.Talimatlari aynen yaptim fakat benim 3'lu eksiltmeden onceki ilmek sayim 34 kaldi.38 olmasi gerekirken.bu siraya kadar hersey normaldi.umarim anlatabildim.yardimci olursaniz cok makbule gecer inanin.Simdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  28. önemli değil emine hanım anladım ben :)

    valla şimdi ne desem bilemedim ben bu örneği yapalı çok uzun bir zaman oldu. aralardan ilmek arttırımı yapabilirsiniz. yada o şekilde devam edin çok bir fark olacağını sanmıyorum.
    size ne şekilde mantıklı geliyorsa o şekilde devam edin. sevgiler

    YanıtlaSil
  29. merhaba benimde torunum geliyor hirkayi ormek istiyorum,mailime gonderirseniz mutlu olurum, sevgiler,,,terazininhunerleri.blogcu.com
    mailim terazi53@mynet.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba;sizin açıklamalarınızın ışığında hırkayı ördüm ve blogumda yayınladım.aşağıda ki adresten beni ziyaret edebilirsiniz. selamlar
    sevgibutik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. merhaba bana da yollarsanız sayılarıyla ve açıklamalarıyla çok sevinirim resimlerde ipin renginden dolayı pek anlaşılmıyor mail adresim : radyasyonnn@mynet.com bekliorum sevgiler

    YanıtlaSil
  32. can kızım bu süperr hırkanın yapılışını da bana gönderirseniz hemen başlayacağım. Torunum için. meil adresim hayriyekocer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. arttırmalar bittikten sonra 10 ilmek çıkar diyorsunuz, bu hırkanın neresine denk geliyor. çıkarmak kesmek anlamındamı acaba. yolladığınız tarif içinde çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. 101. sırada resimle açıklamıştım.
    arttırmalar bittikten sonra yan kısımları başka bir şişe alıyoruz orta kısmı 10 sıra örüyoruz. böylece orta kısım uzamış oluyor. şimdi ayırdığımız ilmeklerle normal örgü sıramızdaki ilmekleri birleştirmek için ördüğümüz uzatılan kısmın yanlarından ilmek alıyoruz (10 tane her sırada 1 tane yani) ve ayırdığımız yan kısımlardaki ilmekleride şişe alıp normal örgü sıramıza katıyoruz.
    biraz karışık gibi oldu sanki ama resimleri iyice incelerseniz çözersiniz bence.
    kolay gelsin. (başka sorunuz olursa mailime yazarsanız sevinirim.)

    YanıtlaSil
  35. elvan hanm ıyıgunler banada yolar mısınız modelın tarıfını sımdıden tesekkurler ssln11@hotmail.com yada dark_hell4445@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. ELVAN HM.BUHIRKA MODELINI COKTAN GORDUM.INGILIZÇE BILMEDIGIM IÇIN OGREMEDIM.ŞIDI DE 2 TANE KIZ TORUNLARIM VAR.BANA DA MODELI YOLLARSAN ÇOK SEVINIRIM.HER ZAMAN BOYLE IYI OLMAN DILEKLERIMLEİADRESIM ozgurha@itu.edu.tr
    teşşekur eder araştımalarının devamını dılerım.
    saygılar hatıce özgür

    YanıtlaSil
  37. http://handworks.blogcu.com/tek-parca-olarak-orulen-bebek-hirkasi-baby-surprise-sweater-or/596476

    burda isminiz yazılmadan kendi emeği gibi anlatmış umarım biginiz dahilindedir..Yüzsüzce birde mail adresinizi vermiş..:) umarım bu blogda sizin degildir

    YanıtlaSil
  38. yonca hanım ilginiz için çok teşekkür ederim.
    handworks.blogcu.com da bana ait. bu blogu açmadan önce oradaydım. sonra buraya taşındım.
    şimdi yine oraya geri döndüm. malum blogspot bloglarına her zaman erişemiyoruz.
    hem burayı hemde orayı güncellemeye devam edicem.

    YanıtlaSil
  39. elvan hanım elinize sağlık model çok güzel olmuş açıklamalrını bnada yolarsanız çok sevinirim adresim bubi_balim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. elinize saglik cok guzel olmus;rica etsem bana da gonderirmisiniz?simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  41. elvan hanim cok aradigim bi ornek;elinize saglik.bana da gonderirseniz sevinirim:)teskrlr dfn.ozturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Elvan hanım açıklama için çok teşekkürler, en kısa zamanda deneyeceğim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. elvan hanım merhaba,
    banada açıklamasını gönderebilirmisiniz? çok teşekkürler
    sevgiler
    arzu.07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Ben de şimdi gördüm,ben de açıklama istiyorum zahmet olmazsa ve hala gönderiyorsanız.teşekkürler.
    sukran_caliskan81@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Elvan hanim once sizi tebrik ederim bende sizin gibi orgu ormeyi seviyorum ozellikle alisilmisin disinda degisik seyler ormek hosuma gidiyor supriz ceketin yapilisi ile ilgli olculeri banada gonderirseniz memnun olurum mail adresim : bilge223@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, açıklamayı hemen gönderdim :)

      Sil
  46. elvan hanım merhaba acaba açıklamasını banada gönderebilirmisiniz su.meyye2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Elvan hanım ilginiz için çok teşekkürler Allah her işinizi rast getirsin inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende sizin için aynı dileklerde bulunuyorum.

      Sil
  48. merhabalar, blog okumayı seven birisi olarak doğacak ikiz yeğenlere örmek için değişik örnek bakarken bloglardaki örgü modellerini incelerken buldum ceket örneğinizi ve resmen bayıdım diyebilirim. Ellerinize sağlık, ama çok örgüden anlamaya benim için örgü modelinin açıklamasını gönderirseniz sevinirim. Çok teşekkür ederim şimdiden , iyi günler.Elif BAŞAK
    bebek1180@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için çok teşekür ederim, 1 saat sonra cevap verdiniz, çalışmalarnızda başarılar

      Sil
    2. ben teşekkür ederim. işlerinizde kolaylıklar sevgiler

      Sil
  49. emeğinize sağlık..bende size mail attım umarım yanıtlarsınız..bende sayıları ile modelin açıklamasını istiyorum..şimdiden teşekkürler...esmacelik99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. emeğinize sağlık..bende size yeni mail attım bu model için..sayıları ile birlikte açıklamayı yapmanız benide çok mutlu edecek..acemi olduğum için modeli yapamadım şimdiden teşekkürler...esmacelik99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba banada bu modelin açıklamasını gönderebilirmisiniz çok maradığım bir açıklamaydı görünce çok mutlu oldum şimdiden teşekkürederim.
    sahikaaygun@windowslive.com

    YanıtlaSil
  52. Elvan hanım modelin açıklamasını bende rica edebilirmiyim şimdiden çok teşekkürederim.

    YanıtlaSil
  53. merhaba Elvan hanim elinize saglik cok güzel modelleriniz var blogunuzu begendim becerikli bayansiniz elvaqn hanimcim ben hasta insanim süpriz cegetin yapilisini anliyamadim resimde olsa ricam bana kac ilmek nasil kesilecek anlatirsaniz beni mutlu edersiniz cok ugratim kafama girmedi beyin ameliyati oldugumdan zor anliyorum bana tam benim anliycam gibi yazarsaniz sizlere minnettar kalirim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, ayrıca geçmiş olsun dileklerimide iletiyorum.
      örneğin, 9 sayfalık resimli açıklması var. mail adresime elvanhobi@hotmail.com
      ceketin açıklamasını istiyorum diye yazarsanız , hemen gönderirim.

      Sil

Etiketler

Çeşitli yazılar ( 64 ) Tatlı Tarifleri ( 29 ) yemek tarifleri ( 22 ) Çocuklar için Tarifler ( 21 ) Ben yaptım ( 20 ) Hamur İşleri ( 20 ) Dekoratif Sanatlar ( 19 ) Diktiklerim ( 18 ) Dikiş ( 17 ) Tığ İşleri ( 14 ) pasta tarifleri ( 13 ) Örgü Örnekleri ( 12 ) Çanta örnekleri ( 11 ) Bebek ve Çocuk Örgüleri ( 10 ) Kek Tarifleri ( 10 ) Kumaş Çantalar ( 10 ) Tuzlu Tarifler ( 10 ) Kurabiye Tarifleri ( 8 ) Salatalar ( 8 ) çekiliş ( 8 ) Kendin yap ( 7 ) diktiğim kumaş çantalar ( 6 ) katıldığım çekilişler ( 6 ) Düzenlediğim Çekilişler ( 5 ) Kahvaltılıklar ( 5 ) Köfte Tarifleri ( 5 ) Çorba Tarifi ( 5 ) Firkete İşleri ( 4 ) Fabric Bags ( 3 ) Poğaça Tarifi ( 3 ) aperatifler ( 3 ) bebek pikesi ( 3 ) kakaolu tarifler ( 3 ) sewing bags ( 3 ) Çocuklara Diktiklerim ( 3 ) Kanepeler ( 2 ) Kaneviçe işleme ( 2 ) Kaneviçe seccade örnekleri ( 2 ) Kazandığım Çekiliş ( 2 ) Turşu tarifleri ( 2 ) bebek çocuk dikiş ( 2 ) dekorasyon ( 2 ) destek ( 2 ) evim ( 2 ) hediye çekilişi ( 2 ) hediyeler ( 2 ) kakaolu toplar ( 2 ) reklam ( 2 ) sünnet ( 2 ) sünnet odası ( 2 ) sünnet yatağı ( 2 ) sünnet yatağı süsleme ( 2 ) truffles ( 2 ) uğurböceği kanepe ( 2 ) Çay tepsisi dantelleri ( 2 ) Örgü Bere Örnekleri ( 2 ) 2. fikir yumağı yarışması ( 1 ) Balık Yemekleri ( 1 ) Bamya Kızartması (domates soslu) ( 1 ) Bohça ucu Danteli ( 1 ) Caviar Manicure ( 1 ) Caviar Nails Flormar ( 1 ) Düzenlediğim Çekiliş sonuçları ( 1 ) Ev Botu ( 1 ) Ev Botu Dikmek ( 1 ) Flormar Havyar Manikür ( 1 ) Flormar oje ( 1 ) Fotoğraf Makinesi Kılıfı ( 1 ) Fırında Patatesli Köfte ( 1 ) Havlu kenarı dantelleri ( 1 ) Havlu köşesi dantelleri ( 1 ) Havyar manikür ( 1 ) Hürriyet Aile ( 1 ) Kahvaltılık Domates Salçası ( 1 ) Kalemlikler ( 1 ) Kumaş Cüzdan ( 1 ) Közlenmiş Patlıcan Salatası ( 1 ) Mayalı Cevizli Kurabiye ( 1 ) NG Kütahya Porselen Kahve Seti ( 1 ) Oje ( 1 ) Peçete Yüzüğü ( 1 ) Polar ( 1 ) Postacı Çantası ( 1 ) Salça Tarifi ( 1 ) Sivri Biber Turşusu ( 1 ) Sosisli Tavuk Sarma ( 1 ) Tariflerim ( 1 ) Tencerede Fincan Keki ( 1 ) Terbiyeli Arpa Şehriye Çorbası ( 1 ) Yoğurtlu Biber Salatası ( 1 ) Yoğurtlu Kabak Salatası ( 1 ) arpa şehriye ( 1 ) arpa şehriye salatası ( 1 ) ayakkabı ( 1 ) aşure tarifi ( 1 ) bahçem ( 1 ) balkabaklı pasta ( 1 ) balkabağı ( 1 ) beş çayı menüsü ( 1 ) bisküvili muhallebi ( 1 ) bitki çayı ( 1 ) bomerang ( 1 ) browni kurabiye ( 1 ) butigo ( 1 ) börekler ( 1 ) cevizli kaymaklı kayısı ( 1 ) chenille blanket ( 1 ) davet menüsü ( 1 ) dikiş dolabım ( 1 ) dondurma külahı ( 1 ) dondurma külahında kek ( 1 ) doğadan ( 1 ) doğadan bitki çayı ( 1 ) doğum günü menüsü ( 1 ) duyurular ( 1 ) fikir yumağı yarışması ( 1 ) furniture paint ( 1 ) gevrekli kurabiye ( 1 ) gezi ( 1 ) haşhaşlı kurabiye ( 1 ) hediye ( 1 ) hobo bag ( 1 ) jöleli muhallebi ( 1 ) kahve seti ( 1 ) kakaolu kurabiye ( 1 ) kampanya ( 1 ) kampanyalar ( 1 ) kolay poğaça ( 1 ) konsol boyamak ( 1 ) kornişon ( 1 ) kremalı kek ( 1 ) kremalı pasta ( 1 ) külahta kek ( 1 ) külahta pasta ( 1 ) kına tepsisi ( 1 ) kırmızı biberli kaşar peynir ( 1 ) kıymalı börek ( 1 ) kızartma ( 1 ) labne peyniri ( 1 ) limonlu jöle ( 1 ) mangal salatası ( 1 ) masa boyamak ( 1 ) mayalı poğaça ( 1 ) mayasız poğaça ( 1 ) maydanozlu poğaça ( 1 ) menüler ( 1 ) messenger bag ( 1 ) mobilya boyamak ( 1 ) mobilya yenileme ( 1 ) muhallebi ( 1 ) muhallebi tarifi ( 1 ) mutfak peçetesi danteli ( 1 ) muzlu muhallebi ( 1 ) nails ( 1 ) polisan matrix lux ( 1 ) ponçik ( 1 ) porselen ( 1 ) portakal ( 1 ) portakallı kek ( 1 ) renovate the furniture ( 1 ) sakallı poğaça ( 1 ) salata ( 1 ) salatalık ( 1 ) salatalık turşusu ( 1 ) sandalye boyamak ( 1 ) saçaklı poğaça ( 1 ) siyah beyaz mobilya ( 1 ) susamlı kurabiye ( 1 ) sünnet hazırlıkları ( 1 ) sünnet sepeti ( 1 ) sütlü tatlılar ( 1 ) takı sandığı ( 1 ) takı yastığı ( 1 ) tavsiye ( 1 ) tavsiye kanalı ( 1 ) tavsiye meleği ( 1 ) tavuklu salata ( 1 ) tiramisu ( 1 ) tutorial ( 1 ) un kurabiyesi ( 1 ) uğurböceği ( 1 ) yapım aşamaları ( 1 ) yarışma ( 1 ) Çocuk bornozu Dikimi ( 1 ) çekiliş hediyeleri ( 1 ) çikolata soslu tarifler ( 1 ) çikolatalı kurabiye ( 1 ) çiğ börek ( 1 ) ıslak kurabiye ( 1 ) şehriye çorbası ( 1 ) şerbetli kurabiye ( 1 )