22 Temmuz 2008

Kaneviçe Seccade Örnekleri 2


Annemin çeyizim için işlediği kaneviçe seccade örneklerim.

Resimleri büyük görmek için üzerlerine tıklayınız.









Bu örneği ben işledim fakat ortasını yetiştirememiştim.

Çeyizim için kendi hazırladığım tek şey budur diyebilirim :)











3 YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ... :

Adsız dedi ki...

merhaba,

blogta mailinizi bulamadigim icin buraya yaziyorum. blogunuzu baska bir blogta gordum
hanimlarin orgu, dantel ve diger el emeklerini satisa cikarabilcekleri http://www.astarve100.com isminde
bir site actik. sizin de atmayi dusundugunuz urunler varsa sitemizde sergileyebilirsiniz. komisyon ve uyelik ucreti gibi seyler yok..

busra karaca
http://www.annenotlari.com

serap(yeniköy) dedi ki...

canımm kutluyorum seni, iki oğlan annesi oldun inşallah asker annesi ve sonrada babanne olursun çok güzel bir duygu Allah evlatlarına ve size hayırlı, mutlu, sağlıklı bir ömür versin... hayırlı evlat olsun ikiside inşallah, tebrik ediyorum sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım nasılsın
oğluşlar nasıll
mailim değişti mecburan
mail şifremi unuttumda..
uzun süredir yoksunn..
nasılsınn...nedne bu kadar uzak kaldınçç
özlediöm..
görüşelim emi...teknologg..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...