20 Eylül 2012


Salonumda oluşturduğum dikiş alanımın daha derli toplu durması için dolap yaptırmaya karar verdim. 
Benim için en zor olan şey nasıl birşey istediğime karar vermekti. Nette yaptığım uzun araştırmalar sonucu bulduğum bir dekorasyon örneğinden yola çıkarak (formattan sonra gitti bulduğum örnek) , tam istediğim gibi bir dolaba sahip oldum :) 
Vitrinle gümüşlükten kurtuldum , en çok da ona seviniyorum aslında, ne kadar az eşya o kadar iyi :) 

Öncesi ve sonrası






Bu şekilde kocaman bir dolap oldu. Masanın üstündeki duvar kısmına ben duvar kağıdı düşünmüştüm ama mobilyacımıza kontrole gittiğimizde eşim orası da mobilya olsun ve siyah renk olsun dedi ve iyikide demiş böyle daha çok hoşumuza gitti. ( bu arada kendisi beşiktaş lı )  
Çalışma alanını aydınlatmasını için birde lamba koydurdum. 
  

 Bu Raflar bayağı bir toparladı ortalığı,


 Masayı da monte ettirmedim, lazım olunca dolaptan ayrı olarakta kullanabileyim diye. Çocuklar içinde ikinci bir çalışma alanı oldu burası aslında.  


 Hepsi bir yere toplanınca bayağı bir kumaşım olduğu da ortaya çıktı :)


Dikiş malzemelerimin  çoğu çocukların dolabındaydı , artık dolapları tamamen onlara ait. 

Dolabın ortasındaki cam kapaklı raflara da dikiş kitaplarımı, şarj aletlerini koydum. Diğer kapaklı dolaplara da konsolumun içinde bulunan hurçları koydum. 
Artık herşeyi daha kolay buluyorum bu dolap sayesinde :) 

Yeni dolabımız siyah beyaz olunca, önünde duran yemek masamız ve sandalyeleri pek uyum sağlayamadı :) 
Siyah ve beyaz boya alarak onlarıda boyayıp ortama uydurmaya karar verdik hatta sadece onları boyamakla kalmayıp konsolu, ve tv dolabımıza boyadık :) Onlarıda ilerleyen günlerde paylaşacağım. 

Not: Dolabımızı tam istediğimiz gibi yapıp ve söyledikleri günde teslim edip montajını yapan çiloğlu mobilya ya çok teşekkür ediyoruz.

Herkese işlerinde kolaylıklar diliyorum. 

Sevgiler eLvAn
Tepkiler:

Tagged: , , ,

18 yorum :

  1. Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan ..
    Hayırlara vesile olsun,bol bol biç dik giy üret paylaş..
    Tmm bu faslı geçeyimde düşüncelerimi söliyim
    Ayy çok kıskandım imrendim özendim sana aman yarabbim banada nasip olsuunnnnn artık :)
    Bnmde bi odam var evimde ama kiracı olduğumdan dolayı istedğim gibi köklü bi değişiklik yapamıyorum..
    İnş kendi evime geçince bnmde olsun böle yerim..

    Cidden çok sevindim senin adına
    eşin destek ve yardımcı olmuş bu çok daha güzel..
    iyi günlerde kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

    en azından kendine ait ayrı bir odan varmış, istediğin gibi dağıtabileceğin :)

    nabsın benim adam dırdırımdan kurtulmak için destek oldu işte :)

    ayrı bir odam yok dikiş için kullanabileceğim, çok dağıtıyorum salonu çalışırken ,onun için mecburiyetten de oldu böyle birşey aslında :)

    herşey zamanı gelince gerçekleşiyor. inşallah sende en kısa zamanda istediğin gibi bir eve ve istediğin gibi bir dikiş odasına sahip olursun. tekrar teşekkür ederim , sevgiler

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş. ne kadar az eşya o kadar az dağınıklık :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş canım...güle güle kullan.derli toplu misler gibi olmuş vallahi...artık güzel güzel şeyler yaparsın :)

    YanıtlaSil
  6. Harika omuş canım güzel günlerde kullan, çok şık ve modern tarz olmuş

    YanıtlaSil
  7. "selda akçay" teşekkür ederim. katılıyorum aynen öyle:)

    "bahar 006" teşekkür ederim.

    "özlemcim :) çok sağol canım, evet bayağı bir toplarladı dağınıklığımı:) artık dağılmadan güzel güzel şeyler yapabilirim :)

    "FERİDECO " sizede çok teşekkür ederim güzel dlekleriniz için :)

    YanıtlaSil
  8. bayıldım tasarımına çok güzel olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. vayyyyyyyyyyyy demek istiyorum çok güzel olmuş çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  10. Dolabı çok çok çok begendim tam benlik.
    Güle güle kullan, masan tekerlekli ayaklı mı. Birde salonda nasıl durmuş reimleri diğer mobilyalarla eklermisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) masam tekerlekli değil, salonumun dekorasyonunu tam olarak tamamlayamadım:( henüz, ama diğer boyadığım mobilyalarla birlikte olan resimleri ilerleyen günlerde paylaşacağım, takipte kalın. sevgiler

      Sil
  11. vay vay vay süper olmuşlaar.tam bir hobi odası kapat apıları tv ünitesi gibi olmuş bayıldım....

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim "huzur moda"

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık cok güzel durmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Süperrrr!!! benim de dikiş eşyalarımın hepsi ayrı yerlerde. Ben de yakında hepsini bir yere toplama işine girişeceğim de iş gözümde büyüyor :))
    mobilyayı da çok beğendim. TV programlarındaki ev dönüştürme işine benzemiş. :) çok şık!
    sevgilerrrr...
    irem
    www.kendindik.com

    YanıtlaSil
  15. "iğne oyalarım ve hobilerim" çok teşekkürler.

    "kendinDik.Com" irem hanım sizede çok teşekkür ederim. hiç gözünüzde büyütmeyin, iş karar vermekte bitiyor varsa aklınızda başlayın yavaş yavaş, bi şekilde herşey yerini buluyor :)

    YanıtlaSil

Etiketler

Çeşitli yazılar ( 64 ) Tatlı Tarifleri ( 29 ) yemek tarifleri ( 22 ) Çocuklar için Tarifler ( 21 ) Ben yaptım ( 20 ) Hamur İşleri ( 20 ) Dekoratif Sanatlar ( 19 ) Diktiklerim ( 18 ) Dikiş ( 17 ) Tığ İşleri ( 14 ) pasta tarifleri ( 13 ) Örgü Örnekleri ( 12 ) Çanta örnekleri ( 11 ) Bebek ve Çocuk Örgüleri ( 10 ) Kek Tarifleri ( 10 ) Kumaş Çantalar ( 10 ) Tuzlu Tarifler ( 10 ) Kurabiye Tarifleri ( 8 ) Salatalar ( 8 ) çekiliş ( 8 ) Kendin yap ( 7 ) diktiğim kumaş çantalar ( 6 ) katıldığım çekilişler ( 6 ) Düzenlediğim Çekilişler ( 5 ) Kahvaltılıklar ( 5 ) Köfte Tarifleri ( 5 ) Çorba Tarifi ( 5 ) Firkete İşleri ( 4 ) Fabric Bags ( 3 ) Poğaça Tarifi ( 3 ) aperatifler ( 3 ) bebek pikesi ( 3 ) kakaolu tarifler ( 3 ) sewing bags ( 3 ) Çocuklara Diktiklerim ( 3 ) Kanepeler ( 2 ) Kaneviçe işleme ( 2 ) Kaneviçe seccade örnekleri ( 2 ) Kazandığım Çekiliş ( 2 ) Turşu tarifleri ( 2 ) bebek çocuk dikiş ( 2 ) dekorasyon ( 2 ) destek ( 2 ) evim ( 2 ) hediye çekilişi ( 2 ) hediyeler ( 2 ) kakaolu toplar ( 2 ) reklam ( 2 ) sünnet ( 2 ) sünnet odası ( 2 ) sünnet yatağı ( 2 ) sünnet yatağı süsleme ( 2 ) truffles ( 2 ) uğurböceği kanepe ( 2 ) Çay tepsisi dantelleri ( 2 ) Örgü Bere Örnekleri ( 2 ) 2. fikir yumağı yarışması ( 1 ) Balık Yemekleri ( 1 ) Bamya Kızartması (domates soslu) ( 1 ) Bohça ucu Danteli ( 1 ) Caviar Manicure ( 1 ) Caviar Nails Flormar ( 1 ) Düzenlediğim Çekiliş sonuçları ( 1 ) Ev Botu ( 1 ) Ev Botu Dikmek ( 1 ) Flormar Havyar Manikür ( 1 ) Flormar oje ( 1 ) Fotoğraf Makinesi Kılıfı ( 1 ) Fırında Patatesli Köfte ( 1 ) Havlu kenarı dantelleri ( 1 ) Havlu köşesi dantelleri ( 1 ) Havyar manikür ( 1 ) Hürriyet Aile ( 1 ) Kahvaltılık Domates Salçası ( 1 ) Kalemlikler ( 1 ) Kumaş Cüzdan ( 1 ) Közlenmiş Patlıcan Salatası ( 1 ) Mayalı Cevizli Kurabiye ( 1 ) NG Kütahya Porselen Kahve Seti ( 1 ) Oje ( 1 ) Peçete Yüzüğü ( 1 ) Polar ( 1 ) Postacı Çantası ( 1 ) Salça Tarifi ( 1 ) Sivri Biber Turşusu ( 1 ) Sosisli Tavuk Sarma ( 1 ) Tariflerim ( 1 ) Tencerede Fincan Keki ( 1 ) Terbiyeli Arpa Şehriye Çorbası ( 1 ) Yoğurtlu Biber Salatası ( 1 ) Yoğurtlu Kabak Salatası ( 1 ) arpa şehriye ( 1 ) arpa şehriye salatası ( 1 ) ayakkabı ( 1 ) aşure tarifi ( 1 ) bahçem ( 1 ) balkabaklı pasta ( 1 ) balkabağı ( 1 ) beş çayı menüsü ( 1 ) bisküvili muhallebi ( 1 ) bitki çayı ( 1 ) browni kurabiye ( 1 ) butigo ( 1 ) börekler ( 1 ) cevizli kaymaklı kayısı ( 1 ) chenille blanket ( 1 ) davet menüsü ( 1 ) dikiş dolabım ( 1 ) dondurma külahı ( 1 ) dondurma külahında kek ( 1 ) doğadan ( 1 ) doğadan bitki çayı ( 1 ) doğum günü menüsü ( 1 ) duyurular ( 1 ) fikir yumağı yarışması ( 1 ) furniture paint ( 1 ) gevrekli kurabiye ( 1 ) gezi ( 1 ) haşhaşlı kurabiye ( 1 ) hediye ( 1 ) hobo bag ( 1 ) jöleli muhallebi ( 1 ) kahve seti ( 1 ) kakaolu kurabiye ( 1 ) kampanya ( 1 ) kampanyalar ( 1 ) kolay poğaça ( 1 ) konsol boyamak ( 1 ) kornişon ( 1 ) kremalı kek ( 1 ) kremalı pasta ( 1 ) külahta kek ( 1 ) külahta pasta ( 1 ) kına tepsisi ( 1 ) kırmızı biberli kaşar peynir ( 1 ) kıymalı börek ( 1 ) kızartma ( 1 ) labne peyniri ( 1 ) limonlu jöle ( 1 ) mangal salatası ( 1 ) masa boyamak ( 1 ) mayalı poğaça ( 1 ) mayasız poğaça ( 1 ) maydanozlu poğaça ( 1 ) menüler ( 1 ) messenger bag ( 1 ) mobilya boyamak ( 1 ) mobilya yenileme ( 1 ) muhallebi ( 1 ) muhallebi tarifi ( 1 ) mutfak peçetesi danteli ( 1 ) muzlu muhallebi ( 1 ) nails ( 1 ) polisan matrix lux ( 1 ) ponçik ( 1 ) porselen ( 1 ) portakal ( 1 ) portakallı kek ( 1 ) renovate the furniture ( 1 ) sakallı poğaça ( 1 ) salata ( 1 ) salatalık ( 1 ) salatalık turşusu ( 1 ) sandalye boyamak ( 1 ) saçaklı poğaça ( 1 ) siyah beyaz mobilya ( 1 ) susamlı kurabiye ( 1 ) sünnet hazırlıkları ( 1 ) sünnet sepeti ( 1 ) sütlü tatlılar ( 1 ) takı sandığı ( 1 ) takı yastığı ( 1 ) tavsiye ( 1 ) tavsiye kanalı ( 1 ) tavsiye meleği ( 1 ) tavuklu salata ( 1 ) tiramisu ( 1 ) tutorial ( 1 ) un kurabiyesi ( 1 ) uğurböceği ( 1 ) yapım aşamaları ( 1 ) yarışma ( 1 ) Çocuk bornozu Dikimi ( 1 ) çekiliş hediyeleri ( 1 ) çikolata soslu tarifler ( 1 ) çikolatalı kurabiye ( 1 ) çiğ börek ( 1 ) ıslak kurabiye ( 1 ) şehriye çorbası ( 1 ) şerbetli kurabiye ( 1 )